Home Online MarketingKözösségi Média A sztárszakács utálja a kajapornót és az ételfotózást – Közösségi média

A sztárszakács utálja a kajapornót és az ételfotózást – Közösségi média

by Digital Hungary


A 3 Michelin-csillagos Heston Blumenthal a világ egyik legelismertebb séfje. A nevéhez fűződő molekuláris gasztronómia új színt vitt a fine diningba, és nem nem ritkák nála az olyan fogások, mint a gyümölcsnek kinéző hús, a baconos-tojásos fagyi vagy a zabkása, ami igazából csigából készült. Egy vacsoramenü ára 130 ezer forinton felül van fejenként.

Blumenthal azonban elárulta, hogy még mindig képtelen elviselni, ha az emberek a telefonjukat veszik elő az evőeszközök helyett, és képeket készítenek, filtereznek és posztolnak, miközben az étel kihűlik, felmelegszik, vagyis nem lesz tökéletes. Szerinte az egész food porn mozgalom egy zsákutca, hiszen eleve ételekről beszélünk, ahol igazán az ízélmény számít, ezt pedig nem tudja visszaadni a fotó, ami ráadásul sokszor rossz minőségű, nem színazonos, így nem szívesen látja vissza közösségi oldalakon sem.

Az őszinteségi roham után Michel Roux, szintén elismert chef is azt mondta, hogy egyetért Blumenthallal, a fine dining a tökéletességről szól, minden szigorúan, óramű pontossággal működik, vagyis mikor egy étel az asztalra kerül, annak akkor és ott kell nekikezdeni, nem 3 perccel később.

A sztárszakács Gordon Ramsay is megszólalt a kérdésben, szerint viszont ha a vendég le akarja fotózni az ételét, akkor ezt vegye úgy a chef, mint egy elismerést.

(marketingmorzsak)

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!





Source link

Comments

0 hozzászólás
0

You may also like